Mityczna elastyczność silnika Diesla

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiekwaw
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7715
    • Ford

    #26
    Zamieszczone przez rekin
    Począwszy od wypowiedzi Maicroft, a skończywszy na MrSpike, nikt nie wypowiedział się na temat...... Wiec panowie jak nie macie nic do powiedzenia na w/w temat to po co robicie zamieszanie????
    zamieszanie w temacie który z załozenia jest "flame war" :?: bez żartów :roll:
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz

    • rekin
      Rider
      • 2008
      • 398

      #27
      Zamieszczone przez MisiekWAW

      Jedna rzecz jest ciekawa, w tego typu dyskusjach w których udowadniany jest totalny brak elastyczności diesli zawsze najgłośniej i najzajadlej głosują właściciele dychawicznych 1.6 itp, :roll:
      na szczęście nie mam 1.6 :P
      W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

      Komentarz

      • AdamB
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 8033
        • Octavia IV (NX3)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #28
        rekin,nie ściemniaj, tylko dawaj te dane potrzebne do dyskusji.
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #29
          kurcze, co tak kulturalnie :?: :!:
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #30
            Trochę INFO w tabelce na końcu artykułu...
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #31
              Zamieszczone przez rekin
              Zamieszczone przez MisiekWAW

              Jedna rzecz jest ciekawa, w tego typu dyskusjach w których udowadniany jest totalny brak elastyczności diesli zawsze najgłośniej i najzajadlej głosują właściciele dychawicznych 1.6 itp, :roll:
              na szczęście nie mam 1.6 :P
              na szczęście wiem co to AUM :P ale zwykle w takich dyskusjach tak własnie jest
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • rekin
                Rider
                • 2008
                • 398

                #32
                Zamieszczone przez AdamB
                ,nie ściemniaj, tylko dawaj te dane potrzebne do dyskusji.
                niestety w necie nie ma osiągów wspomnianych samochodów w przedziale 80-120 km/h na V biegu bo mało który producent podaje elastyczność.....

                Ale biorąc pod uwagę dane które są w necie to:

                Vectra 2.5 V6 ma masę 1355 kg i wcześniej zapisane osiągi
                Superb 2.5 V6 TDI 1250 kg i osiągi słabsze od odpowiednika benzynowego.

                Więc możemy założyć iż elastyczność na IV czy V biegu będzie słabsza lub porównywalna do 2.5 benzyny.
                W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                Komentarz

                • misiekwaw
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7715
                  • Ford

                  #33
                  nie zakładaj za dużo na wyrost, bo dochodzi masa i przełożenia skrzyni :idea:
                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                  http://www.disi-tune.pl
                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                  Był WRX
                  Była Octa

                  Komentarz

                  • pstryczek
                    RS
                    • 2009
                    • 10782
                    • Superb III (3V3)

                    #34
                    W elastyczności na wyższych biegach Superb 2,5 TDI połyka Vectre 2,5 V6 na śniadańko.
                    Za AŚ: Vectra odpowiednio: 60-100/8,4 80-120/11,0
                    Superb : 60-100/5,7 80-120/6,7

                    i do tego Superb masa własna 1625 kg, a Vectra tylko 1360 kg
                    wyniki mówia same za siebie :P
                    Marek

                    Komentarz

                    • AdamB
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 8033
                      • Octavia IV (NX3)
                      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                      #35
                      No i sprawa się wyjaśniła
                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                      Komentarz

                      • Psycho Dad
                        Rider
                        • 2009
                        • 629

                        #36
                        Zamieszczone przez AdamB
                        No i sprawa się wyjaśniła
                        Wcale nie ...
                        A gdzie TSI ? :P
                        Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

                        Komentarz

                        • rekin
                          Rider
                          • 2008
                          • 398

                          #37
                          Zamieszczone przez pstrykacz
                          W elastyczności na wyższych biegach Superb 2,5 TDI połyka Vectre 2,5 V6 na śniadańko.
                          Za AŚ: Vectra odpowiednio: 60-100/8,4 80-120/11,0
                          Superb : 60-100/5,7 80-120/6,7

                          i do tego Superb masa własna 1625 kg, a Vectra tylko 1360 kg
                          wyniki mówia same za siebie :P
                          masa
                          W AutoCentrum.pl wiemy wszystko o Twoim aucie. Od opinii i raportów spalania po listę jego typowych usterek i przypomnienie o wymianie oleju. Od zdjęć i filmów po prognozę usterek i dane techniczne. Od porad i testów po dyskusje na forach i w społeczności kierowców. Od cen nowych po oferty używanych. Zapraszamy!

                          i
                          W AutoCentrum.pl wiemy wszystko o Twoim aucie. Od opinii i raportów spalania po listę jego typowych usterek i przypomnienie o wymianie oleju. Od zdjęć i filmów po prognozę usterek i dane techniczne. Od porad i testów po dyskusje na forach i w społeczności kierowców. Od cen nowych po oferty używanych. Zapraszamy!


                          Podaj link do strony AŚ..... ale krótko mówiąc w tej gazecie to Fabia wygrywa w testach z A3 :P
                          Napisałeś o elastyczności silnika po zastosowaniu przekładni, jak wiemy obydwa pojazdy mają różne przekładnie i przełożenia.... Więc aby test był rzetelny i miarodajny zastosujmy w obydwu silnikach te same przekładnie :P

                          Jak myślisz jaki wtedy będzie wynik elastyczności obydwu silników???
                          W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                          Komentarz

                          • DarekD
                            Elegance
                            • 2009
                            • 926

                            #38
                            Zamieszczone przez MrSpike
                            Canon - tutaj naprawde nie ma o czym dyskutowac
                            :niewiem Canon czy Nikon, :lol kupię oba. A tak na serio mam diesla i jestem zadowolony, jak bym miał 1.8T 20V AUM też bym był zadowolony. Grunt, że mam Octavie uchar
                            12-2000r. 1.9 TDI 110KM ASV SOLUTION
                            FOTKI - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24820

                            Komentarz

                            • adym
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 179

                              #39
                              Zamieszczone przez rekin
                              Jak myślisz jaki wtedy będzie wynik elastyczności obydwu silników???
                              to zalezy, ktorą z przekladni zastosujemy czy tą, ktorą montuje sie w dieslu czy tą, ktora jest w benzynie

                              Komentarz

                              • szkoda
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 22543

                                #40
                                dobra, mam was dość
                                BTW rekin, już nie pisz proszę, żeby otwierać a i sam się zastanów 2x przed założeniem tego typu topiku :idea:
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz

                                Pracuję...